8 Mart 2007 Perşembe

mazeretim var..

hiç iyi hissetmiyorum kendimi..
ve bunu soylemekten nefret ediyorum..
psikoloji okuyan bi arkadasım beni dinlediginde,psikolojide benim gibi "hasta"lara,yani benim durumumda olanlara bunalım başlangıcı teşhisi koyuldugunu soyledi.
olduozaman dedim ben de..
ne diyim ki?
bunalım başlangıcıysa bunalım başlangıcı kardeşim ya,napim yani?
hem iyi tarafından bakmak lazım,en azından bunalım degil henuz,başlangıcı bu..

yarın iktisat ve siyasal bil. sınavı var.. ama calısmıyorum..
calısamıyorum..
olmuyo yani napim,bu kadar benden.. olmuyosa olmuyodur,eger bi konuyu 2 kere okuduktan sonra "tek anladıgım hiçbişi anlamadıgım" diyosan,olmuyodur yani..iktisat neyse o iyi de,su siyasal yok mu ya nefret edilesi bişi..
hem her zaman iyi olmak zorunda degil ki..
zaten hep iyi olmaz ki.. ugraşsan da olmaz..
bak ben iyi miyim?degilim.. ama bikac gun once iyiydim..
nedir ki bu farklılıgın sebebi..
neden boyle olur ki..
of aslı yine başladın sorgulamaya,içinden cıkamıcaksın yine gorceksin gününü..
zaten bunalım başlıyomus bak..
yarın evden cıkmadan sıkı giyin,şemsiyeni al,belki yarın bunalıma yakalanırsın..
ne malum..


1 yorum:

zeynep dedi ki...

yağmurluğunu da giysene o zamaaaann!!
şemsiyenin altından bile çarpmasın hiçbir depresyon damlası sana..