20 Mart 2007 Salı

bu hayatta ben de var mıyım???

baskı altında hissediyorum kendimi..
sanki bir takım emirler var benim uymak istemedigim,ama uymaya zorlandıgım..
sanki ben ne desem boş, agzımdan cıkacak her kelime boşuna cıkacak..çünkü benim istegim olmayacak, çünkü benim buna hakkım yok..
ben kimim ki kendi hayatımı istiyorum onlardan!
benim düşüncem yanlış,onlarınki dogru..
benim istegim yersiz, onlarınki yerinde..
benim hakkım yok,onların var..
yap denince yapmak,yapma denince yapmamak zorundayım,farz bu..
benim diretme gibi bi hakkım da yok işin komik yanı..
surekli "böyle yaparsan şöyle olur"lar var..
pardon hayat,söylermisin ne zaman "benim" olcaksın?
hayatta benim olan tek sey 'canım' ,acaba günün birinde ona da karışan olcakmı?
"hayır bunu sevemezsin,bu senin olmayacak!" diyecekler mi?
elimde bi tek o var..
varsın bi tek o kalsın..
gerisini isteyen kim...

Hiç yorum yok: