19 Mart 2007 Pazartesi

bugün biraz gerginim yine...

sesim kısıldı..
bogazımın dipleri acıyo fena halde..
cok bagırdım demin,ondan..
halbuki telefonun bi günahı yoktu, onu fırlatmayabilirdim di mi?
bileğim de acıyo..
uff....

hayat ne garip..
bi an coooooookkk mutlu oluyosun,
bi an hüzünlü..
bi an gülüyor yüzün,
bi an parçalı bulutlu..
bi an parlıyo gözlerinin içi,
bi an damlıyo...
bi an hissediyosun yaşadıgını,
bi an ölüsün sanki..
bi an ellerinde onun elleri, bi an yok..
bi an var.. bi an yok...
bi gün bi bakıcaksın ki
aslında hiç bişey yok...

2 yorum:

Murat Ali Seven dedi ki...

bağırma çok, ne lüzumu var.
hayat öyle garip işte, ben blogumda ekseriya hergün yazıyorum; ama yine de hiç üzerine alınmıyor şerefsiz. garip olduğunun farkında bile değil.
herneyse bir şey diyecektim ben. hah! şey.. aslı adında ne blogcu var di mi?

aslında.. dedi ki...

bilmem.. hiç dikkat etmedım.. var mı ki?