1 Mart 2007 Perşembe

ii ki dogduuun aaablaaaaa!!!


ablamın dogumgünü bugün.. malumunuz, üniversite ogrencisi olmak demek,aclıktan nefesinizin kokması demek..o nedenle ablamın bana 1 hafta onceden siparişini verdigi esofman takımını alamadım,onun yerine bu pastayı yaptımmm! malzemelerini canımla beraber aldık, ben biraz panik yaptım "evde kakao var mı acaba,krem şanti 2 paket mi alsam, ay acaba sunu şöyle yapsam nasıl olur!" diye delirttim biraz onu..ama o buyuk bi kibarlıkla "daha once hiç pasta yapmadıgım için bilmiyorum canım" demekle yetindi.. canım benim:)
henuz tatmadık, neye benzedigini bilmiyorum. tadınca yazarım:)

4 yorum:

zeynep dedi ki...

ooo süper görünüyor, öncelikle ablanın doğumgünün kutluyor, sonra da kimseler görmeden pastadan kocaman bi ısırık alıyorum, şemsiyeyi de çantama atıcam bi ara =)

erolakyol dedi ki...

bunca yildir agzinin tadini bilen ve gobegini sevgiyle kucaklayan biri olarak, sekil uzerinden konusacagim.

Tabak ile pastanin basladigi ara bolgeye isaret parmagini gezdirmek suretiyle toplanan kremayi agzima attigimi dusunuyorum, gelen tadin akabinde catali yan tutup bastirmak suretiyle koca bir parcayi da goturdugumu dusunuyorum, yaninda da sekersiz bir cay da ikram olursa, bence on numara olur :D

ellerinize saglik efendim..

aslında.. dedi ki...

afiyet olsun sevgili bloggerlar:)
buarada dun pastayı tatma şerefine nail olmuş mubarek bi insan olarak,tadının fevkalade oldugunu solemeden gecemeyecegim..(pastayı ben yaptım diye degil,tamamen duygusal:))
dunden kalanları da su an bu yazıyı yazarken bitiriyorum:D

zeynep dedi ki...

demek bize başka zaman bi daha yapıcaksın..
ee peki sen bilirsin canım =)