3 Mart 2007 Cumartesi

fark ettim...

bugün herkese guvenir gibi görunup aslında guvenemedigimi fark ettim..
nedense..
mesela onemli buyuk bi sırrım olsa ilk kime solerim die düşündüm..
ailem dahil kimseye soleyemem sanırım..
hiçkimseye..
bunun nedeni daha once en yakınlarımdan bir kac adet kazık yemem olabilir mi?
muhtemelen oyle..
ama acı..
gercekten acı..
bunca kalabılıgın arasında aslında yalnız oldugunu farketmek gibi bişi bu..
denize düştügünde sarılacak bir yılanının bile olmaması gibi bişi...
olsun..
bu da böyle olsun...

5 yorum:

zeynep dedi ki...

söyledim rüyamı..
sana..
emanet ettim..

aslında.. dedi ki...

tesekkur ederim..
varlıgın için..
bunu hissettirdigin için..

starbug dedi ki...

bence bu bir "his" ve geçici.. canını sıkma derim, herkesin bole zmnları oluyor =)

aslında.. dedi ki...

gecici oldugunu zeynepten sonra anladım..
saol starbug ilgin için..:D

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.