21 Mart 2007 Çarşamba

istanbul ve biz..


hastayım..
gec bile kaldım bu sefer hasta olmakta..
sağ gözüm ve burnum aynı anda aynı hızla ve aynı yöne dogru akıyorlar..
iyi bi senkron var yani..
2 gündür sesimde bişi yoktu ama şimdi o da bozuldu..
yarın da kitap sunumum var ya..
uff...
bu sesle...
neyse..
yukarıdaki resmi cok begeniyorum..istanbul,bogaz ve çay..
bi ufak kagıt parcası,manzaraya karşı dök içini,boşalt diye..
yaz içinden ne geliosa..
orda ne ilhamlar gelir insana..
sanki birşey eksik..
sanki..
evet..
canımla ben eksigiz..
biz de olmalıydık orda..
o benim üşüyen ellerimi ısıtmalıydı..
manzaraya degil gözlerime bakmalıydı..
ben yine kacırmalıydım ondan..
"sen cayı cok seviyosun bi tane daha alalım mı?" demeliydi yine..
üst üste sigara içmeme kızıp,"biraz bekle,sonra yak cnm" demeliydi..
cnm benim ya..
iyi ki varsın..

2 yorum:

yanlız adam dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aslında.. dedi ki...

canım benim ya..
haklısın sonuna kadar, seni düşününce anında geciyo..
gecicek sıkıntılar canım,merak etme..
yanımda kal, yeter..