14 Mart 2007 Çarşamba

bahane degil asla....

ya bir sürü ödev var ya.. ben hayatımda hiç bi odevi tam yapmadım ki şimdi benden yuksek performans bekliyorlar, yok daha neler!
hem daha işe gidicem ben,calısmam lazım,nasıl yetiştireyim odevleri?
e okuldan gelince zaten işe gitmediysem uyuyorum, uykusuz mu kaliyim?cık cık cık..
vizeler de geliyo zaten, gerçi son gune kadar calısmam ama ne biliyim belki bu kadar odev olmasaydı calışırdım onceden.. tüh ya bak gordun mu..
zaten evi de tasıyoruz haftaya,evde curcuna olcak, kolileme işlemleri falan..
e bu kadar sıkıntım olcak bi nefes almak hakkım, bir günümü de canıma ayırırım..
ama napim o olmazsa olmaz..
kesin bi gun de misafir gelir bize, o kalabalıkta nasıl calısayım, verimli olamam ki..
ohoo cok gecerli sebeplerim var benim bu odevleri yapmamak için,yok yok yapamam ben yok..
hatta bu yazının cıktısını almak lazım,hocaya kapak olsun :D

2 yorum:

yanlız adam dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yanlız adam dedi ki...

bosuna asma suratını sonucların senın istemedıgın gıbı olucagını cok ıyı bılıyon kapak sana mı hocaya mı olcak gorucez:)))))))))))