26 Haziran 2007 Salı

yagmuru kim döküyor...



yazıyı okurken bir yandan da şarkıyı calın..

hatta yazıyı okumayın gerek yok, sarkıyı dinleyin:)

  • izinliyim bugün, evdeyim.. dısarı da cıkılmıyo ki bu sıcakta.. uff şu küresel ısınmanın yaptıgına bak ya, eve tıktı beni..diyorum anneme her odaya soyle 2-3 klima taktıralım diye.. yok.. olmaz diyo.. ben de olduozaman diyorum..
  • şu sıcakların bana tek olumlu etkisi sigara konusunda oldu... bu sıcakta içilmiyo ki.. azalttım ben de farkında olmadan.. bi gun de farkında olmadan bıraksam ya..
  • gecen gün magazada 3 takımı yanlış satmışım.. birinin ceketini 38 etegini 44 vermişim. yani aslında ben vermemişim de kadın oyle almış, uyutmuş beni.. diger 2si de buna benzer şekillerde verilmiş.. halbuki o takımlar bozulmuyordu.. dalgınlıgıma geldi..aptal kadın ne orantısız fizigin varmış inşallah yırtılır takımın da giyemezsin:)
  • şimdi o kadın şu ustteki yazıyı okusa...... gerilim muzigi girse araya... :)
  • şarkının muhteşemliginin farkında olmamanız imkansız.. ah su sezen aksu yu yaratan Allahım, benim niye boyle şarkılar yazmamı istemedin?
  • sebnem'in sesi de baska bi olay zaten... ikisi birleşince harikulade olmuş.. (şimdi bu harikulade nerden cıktı ya omr-u hayatımda ilk kez kullanıyorum)
  • oldu ozaman... yanmaya devam edelim.. bi de obur taraftaki ateşler var dimi.. uff düşünmek istemiyorum ben bu sıcaga bile dayanamıyorum..
  • fazla sacmaladım..
  • herkese iyi yanmalar...

Hiç yorum yok: