6 Haziran 2007 Çarşamba

burak kut a nolmuşşş??



şimdi burak kut'un yeni tarzı buymuş..

olmuş mu?

bilmiyorum ben ozellikle naranaranaranararanaraaaa kısmına feci halde gıcık oldum..ne gerek vardı yani.. bi de kızların ellerini sallaya sallaya mutlu mesut bahtiyar bişekilde naranaranaraa demesi ayrı bi iticilik olmuş bana gore..

şarkının sozlerinin sezen aksuya ait olması eh.. dedirtiyor şarkıya..

ama ben hala "bebegim" ve "yaşandı bitti saygısızca" donemlerini "kompile"(!) adlı musiki calısmasına tercih ettigimi soylemeden gecemiciim..

2 yorum:

es dedi ki...

o nanana diyip gülümseyen hatun(takıntı oldu bende,bir bayan olmama ragmen gülümsemesindeki estetiği yakalayabiliorum) için bile izlerim bu klibi..ayrıca davullu sahneler başta olmak üzere hoşuma gittiğini söylemeliyim..sonracıma na na na na kısmını çok sevdim hatta şarkıyı sevmeme neden olan detayında bizzat o olduğunu söylemem lazım.. dilime dolandı bile..hatta enteresandır ama hepsi'nin aşk sakızı şarkısını da pek sevdim ben.. normalde tarzım değildir ama...

aslında.. dedi ki...

bnde davulları cok sevindim, ama kızlara gıcık oldum yaaa yapmacık geldi bana, ne bilim, yakalayamadım o estetigi:)