15 Haziran 2007 Cuma

bugün....

teşekkürler Allahım, canım daha iyiydi bugün..
yüzü gülüyodu, kalbi hiç çarpmadı, nefes alırken hiç zorlanmadı..
şu pazar gunku sınavı da bi geçsin artık hiçbirşeyciklerimiz kalmaz!!!:)


bugün ne oldu...

bugün cok güzel şeyler oldu, ama yazmıcam nazar deger:)

annemin tehdit ve baskılarıyla bulaşık yıkadım, itiraf ediorum bulaşıktan nefret ediyorum!!!



sonra canım geldi, ona yapımı en kolay olan yalancı pizza (isme bak ya benim yapabildigim şeyin adı da ancak bu olabilirdi zaten, buarada merak edenlere soliyim hayır, yalan soyleyen pizza degil, pizzayı yapan, çünkü o aslında bir pizza degil ve yapan insan herkese bunun pizza oldugunu soleyerek insanlara yalan soylemiş oluyor) yaptım, evet evet begendi sanırsam...



baska ne olduu... hım... hatırlicam bi dakka..



yok..

hatırlayamadım..

baska sefere artık...

eskiiiiiiiiiilerden gelsin bu şarkı..
cok severim..
cok dinlerim..
siz de dinleyiverin bi kere daha...

1 yorum:

es dedi ki...

yaşasınn şebo..

herşeyin yoluna girmesine sevindim canımm..