11 Haziran 2007 Pazartesi

duam....

Allahım..
nolur duy sesimi..
ezan okunurken döküyorum içimden gecenleri satırlarıma...
duy beni nolur....
canımı koru Allahım,ona güç ver..
al bütün sıkıntısını,bana ver.. ben cekeyim bütün sıkıntılarını, ona zarar gelmesin..
su 1 haftayı sıkıntısız atlatsın..
yüzünün asıldıgını gormeyeyim tekrar, başının düştügünü gormeyeyim..
bana da güç ver Allahım, ona destek olmak için, yanında olmak için, yüzünü güldürmek için bana da güç ver..

bir daha aynı üzüntüyü yaşatma bize Allahım.. uzak olsun tüm sıkıntılar..
dedim ya, eger birimizden birine gelmek zorundaysa, bana gelsin, o hissetmesin..

bugün tek istegim bu Allahım, canımın iyi olması..
yarınki finallerim umrumda bile degil..
iş sıkıntım da..
ev sıkıntım da..
hiçbirşey..
kendimden geçtim ben, canıma verdim canımı..
o iyi olsun, ne olur, iyi olsun artık..
melek kalplim haketti bunu, mutlu olsun artık..

kabul et dualarımı Allahım, huzur bulalım artık nolur..
amin..

3 yorum:

es dedi ki...

canım benim Allah dualarını kabul etsin..nasıl bişi oldu anlaadım ama yardımcınız olsun Allah,yaşatmasın size bir daha bunu..
bende bu aralar sıkça dua ediyorum..zor durumdayım,sanırım herkes zor durumda...
dualarımızı kabul et Allah'ım ..(amin)
iyi bak cnm kendine üzme kendini sakın sakınn..

aslında.. dedi ki...

sagol cnm cok sagol umarım bidaha olmaz.. sen de zor durumundan bi an once kurtulursun umarım.. iyi bak kendine..

aslında.. dedi ki...

sagol cnm cok sagol umarım bidaha olmaz.. sen de zor durumundan bi an once kurtulursun umarım.. iyi bak kendine..