7 Haziran 2007 Perşembe

ASK HİÇ BİTER Mİ....



ask hiç biter mi. . .
cok guzel bi şarkısın sen ya..
oldum olası ezginin günlügü'nü sevmişimdir zaten, vazgecemediklerim arasındadır, en eski şarkıları bile..
kendimi buluyorum şarkılarında, "evet işte bu evet ya!" diyorum..

bazen çözümünü bulamadıgım hayat sorularının cevabını buluyorum şarkılarında..
"işte bu" diyorum, evet, ben niye düşünemedim ki bunu!

güzel şarkısın sen de güzel..
biter miymiş hiç aşk.....

neymiş?

BİTMEZMİŞ.....

KENDİMİ KANDIRSAM DA.. OLSUN..

BIRAKIN BEN OYLE BİLEYİM...

UYANDIRMAYIN BENİ PEMBE RUYALARIMDAN...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bitmez, bitmemeli..
herkes askına sahip cıkmalı..
umarım sizinki de hiç bitmez,daim kalır..

deli mine dedi ki...

çok güzle bu şarkı.. çok seviyorum.. ne güzel oldu dinledim şimdi :)

aşk biter ama arada hatırlanir yinelen bir şarkıda.. bir gece yarısında.. buruk bir gülüşte.. özlem işte.. kaçirdigin trenlere artık göremesen de bakmak gibi..

aslında.. dedi ki...

anonim*
bence de bitmese keske, dogru asklar hep bi omur surse..

deli:)*
sarkı muhtesem bncede, aslında dedigin gibi, biter ama hatırlanır, hatırlandıkca da biz onu bitmemiş sayarız..