30 Nisan 2007 Pazartesi

yine.. yeni.. yeniden.. :)



kaybettigim mutlulugum, yine mi geldin sen bana?
yine mi çiçekler actırdın yüzümde?
HOSGELDİN!!!

Özlemişim seni, aslında unutmuşum..uzun zaman oldu degil mi?
nasıl bırakıp gittin beni oyle mutluluk, hüznün ellerine teslim ettin, o beni üzerken kırarken hiç mi düşünmedin beni?
evet cok üzüldüm.. cok..
ama artık cok iyiyim,çünkü artık varsın, seni hissedebiliyorum içimde..

seni bana kim getirdi biliyomusun?
o..
canım..
zaten beni başka ne mutlu edebilirdi ki dimi..
ama bu sefer seni iyice sakladık, birdaha kacma diye,hep bizimle kal diye..
sıkıca bagladık seni,kelepceledik ikimizin de ellerine..
eger o kelepceyi cıkarır da ellerimizi ayırırsak sen de ucup gideceksin aramızdan,ama üzgünüm mutluluk.. sanırım sonsuza kadar bizimle kalacaksın, bizim o kelepceyi cıkarmaya hiç niyetimiz yok da.. :)

bak mutluluk, işte senin resmin yukardaki..
sen hep farklı şekillerde cıkarsın ya karşımıza, bu seferki gelecekteki görüntün, aslında görüntümüz..
sen, ben ve canım..
sen ne kadar guzel çıkmışsın gülüşlerimizde degil mi?
saklamamışız seni, tebessümümüzle daha cok ortaya cıkarmışız..


hep bizimle kal olur mu mutluluk?
biz istesek te sen kacma..
seni bi kere daha kaybetmek istemiyorum mutluluk, bu resmi hayata geçirelim olur mu???

Hiç yorum yok: