6 Nisan 2007 Cuma

I am şakır şakır english:)

yok dedim ya..
yeter bu kadar bunalım yazı,biraz silkelen aslı!
gezinirken bunları buldum.. ve bayıldım!
meger ne guzel teşvik edermiş bizim okul ingilizceye,hayret!
insanda ingilizce ögrenmeyi gurur meselesi haline getirme etkisi yapıyo..
resimleri gördukten sonra vizelere daha yogun calısmaya karar verdim bile!

işte favori resim:

bu da 2.si.. 1. kadar iyi..





ve sonuncu


işte gercek bir sanat eseri...


:))))


cok sevdim bu resimleri!!!








4 yorum:

zeynep dedi ki...

hepsine ayrı ayrı koptum ama sonuncusu bitirdi beni aslı, bayıldım =))

aslında.. dedi ki...

uzun zaman sonra bloguma birinin yorum yazmış olmasının sevincini yaşıyorum,e tabi yazan bizim pericik olunca ayrı guzel oluyo..:D

deli mine dedi ki...

marmarali aslı merhaba ben marmarali cansu :) beni de sevinçle karşila yoksa darilir gücenirimm..
neyse :D
merhaba :) hakkat çok hoş ben görememişim bunları..
baş baş
cns

aslında.. dedi ki...

mrb seni de sevinçle karşılıyorum merak etme:)