11 Nisan 2007 Çarşamba

yandaki şarkıyı bi dinleyin bence...

böyle bazı şarkılar vardır, ilk duydugunuz an etkiler sizi..
bayılırsınız şarkıya..
herhalde 100 kere dinlesem sıkılamam diye düşünürsünüz,ama yine de sıkılıyo insan bi zaman sonra..
nedense..
yana koydugum hello da bu şarkılardan olacak mı bilmiyorum, ama sanmıyorum uzun zamandır beni hiç sıkmadı,hep rahatlattı bu şarkı..
ama yine de ben sık sık blogumdaki şarkıları yenilemeyi düşünüyorum, ruh halime gore...
cok degişken oldugu için benim ruh halim:)
bi an öle bi mutlu olurum ki mutluluktan herkese iyi davranırım,sevmedıklerıme bile..
bi an da gelir öle kötu olurum ki en sevdiklerimi bile sacma seylerden kırarım..
bu iki olay arasındaki süreç bazen 15 dakkayı gecmıyo, delilik işte..
iyi de ben şarkıdan nası buralara geldim ve niye bunu anlatıyorum?
ilginç...
en iyisi ben susayım.
:))))

2 yorum:

utkuhavuc dedi ki...

işte o vakitte insan içmek istiyor çok değil iki duble rakı.. damarların genişlemesi ile bir ferahlık bir sıcaklık... Sonra muhabbeti de var tabi yanında mezesi ile.. Bİrde denize karşı ise oohh.. İnsan o zaman sabit bir ruh haline bürünüyor mutlu ferah.. tabii içersen.... :D:D:D rakıdan gireyim dedim ne kadar bağladım bilemiyorum artık:D:D

Adsız dedi ki...

Ane Brun - To Let Myself Go

Buda çok başarılı..