22 Şubat 2007 Perşembe

ASK KARIŞIK BİŞİ..

"öyle cok reddedildim ki, öyle cok unutuldum ki senin tarafından,sensiz kalmak yüregimi ezen tek korku artık..öyle ki;hayatım başlıbaşına bir korku halinde ayakta duruyor şimdi.korkumu gerçege büründürdügün anda yıkılıp gidecegim.herseyi tükettim.hayata tutunmak adına ne varsa herseyi yaktım seni sevebilmek için.tüm sabrımı,kendime ve insanlara güvenimi,sevginin hayatın tek harcı olduguna olan inancımı...artık senden baskasına verecek enerjim,sevgim ve hayatla hesaplaşacak bir benligim kalmadı.geriye dönüp sıgınacak bir kendim kalmadı...
şimdi bana,varlıgımın sana acı vermedigini söylüyorsun.gitmemi istiyorsun;sonra yeniden gelmemi...ve sonra yeniden gitmemi..beni sensizligin o dipsiz çukuruna önce sarkıtıp,sonra yeniden gün ışıgına cıkarıyorsun.sevgimi,yoklugumu hissettigin yerde bulmak istiyorsun.aşkımın,benligini ve hayatını ele geçirmesinden duydugun o sebepsiz korkuyu yenmek için,bana seninleyken tekrarı olmayan bir şiiri hatırlatan,zamanın ,sana benimleyken gosterdigi monoton ve tüketici yüzünü yok etmek için oynadıgın bir oyun bu belki de..beni deliligin sürgünlerine yollayıp,sonra yeniden kalbine çagırıyorsun.."
Cezmi Ersöz

hepimizin hayatında bole gel-gitler yokmudur? farklı olan su ki,herkes bunu farklı şekillerde farklı kelimelerle anlatıyor..anladıgı kadarıyla tabi; cunku genellıkle en anlaşılamaz en karmakarışık yonudur bu askın..ama işin özü bu işte.. duygularımı bu kelimelerden baska anlatacak sozcukler turk dil kurumu tarafından henüz bulunamadı...

Hiç yorum yok: