24 Şubat 2007 Cumartesi

sigaramın dumanına sarsam saklasam seni..

sigara ne illet bişidir ya.. tiksine tiksine içirtiyo kendini.. bırakamıosun..benim onla tanısmam ortaokul3te olmustu,arkadas ortamım sayesinde..onlar içtikleri için ben de ozenmişim ve içmeyi bilmedigim halde sanki bi haltmış gibi yakmaya başlamışım işte.. sonra annemler ögrendi,bırakmamı solediler ve bıraktım..lise 2 ye kadar tabi.. yıne arkadaslar ve yine yakmalar..
tek tüktü başlarda,yok biz alışmayız bagımlısı olmayız diyorduk.. haftada bir iki taneden ne olacak? oldu ama.. şimdi universitedeyiz ve tabir-i caizse fosur fosur..
hiçbir anlamının olmadıgını bildigim ve kokusundan nefret ettigim halde içiyorum..
her pazartesi bırakıcam diyorum ama bi gun gercekten bırakıcam..
içen varsa bıraksın,içmeyen varsa DENEMESİN!

Hiç yorum yok: