15 Şubat 2007 Perşembe

21. yüzyılın en onemli tarihi:14 SUBAT:)

Yıllardır bi 14 subat velvelesidir gidiyor.. bu yıla kadar ben de bu günün cddiye alınması gerektigini düşünenlerdendim." hele bi sevgilim bana hediye almasııın,bak neler yaparım ona" diyenlerdendim.. ama bu yılki 14subatta gercekten bu tarihin sacma olduguna inandım.. su acıdan:insanlar o gun birbirlerine hediye alınca ya da sevgililer gununu kutlayınca ne oluyo yani? askları mı artıyo? diger gunlere haksızlık etmıiş olmuyomuyuz? bu demek degil midir ki tum asklar,degerlerinin bilinmesi icin ozel gunleri beklemeye mahkumdur.. aslında olaya bu taraftan bakınca 21. yuzyıl insanının halet-i ruhiyesini ve aska bakışını göz önünde bulundurursak, bu tip ticarete dayalı ozel gunler de olmasa insanlar birbirlerini hatırlamayacaklar.. kac kişi bir cicekci gordugunde durup sevgilisine goturme ihtiyacı hissediyor ki? en azından sevgiliye sevgili oldugunu hatırlatıyorlar insana.. nese ya.. galiba iyi bisey bu sevgililer gunu mudur nedir o işte:)

Hiç yorum yok: