26 Şubat 2007 Pazartesi

cok zor aşk bu..

en cok koyan sevdigin insanın sana yüz cevirmesiymiş.. boyle deli gibi aşık olunca anladım.. bir zaman sonra oyle alışıyorsun ki,sanki bütün damarların ona baglı,ancak o izin verirse kan akacak damarlarında.. o izin verdigi surece nefes alacaksın sanki.. bu izin:bir tatlı bakış, bir ufak öpücük veya bir tatlı gülümseme oluyor cogu zaman.. onu bulamadıgın zaman dar geliyo sana dunya..
ne garip bisey bu ask ya.. anlayan varsa anlatsın kurtarsın beni bu cozemedigim bilmeceden..

2 yorum:

zeynep dedi ki...

"anladım, çözdüm ben bu işleri adamım" demek ne mümkün, anlayabildiğim tek parça şu ama;
aşk sadece sevgiline duydugun olmuyor bazen, arkadasına da aşkla bağlanıyorsun, onu öyle çok seviyorsun öyle çok seviyorsun ki, hayatına başka sevgililer girmesine izin vermiyorsun..
işte bir gün o bırakıp gidince de, ağır kanamalı hasta oluyosun ama ah bu dandik yarabantları, 10 tanesi 1ytl ya ondan mıdır nedir, sızdırıyor hep kanları..

suveyda dedi ki...

aslıcım, bir anlasam sanada anlatacam da, anlamaz ben:)
üzgünüm yardımcı olamayacağım.
zaten bu konuda kimse kimseye yardımcı olamaz.