14 Mart 2008 Cuma

madam anjelika'nın salıncakları..

bilir misin yüreği taşımak ne demek?
aynı bedende çeşitli bedellerle yaşamak,
bir koca hayatı, sabah akşam demeden..
zamanla gelen zamana soramamak nedir,bilir misin?
bir salıncak misali...

ne göktesindir,ne yerde,
eger yaşıyorsan sadece
kendi gerçekliğinde!

Madam Anjelika'nın salıncakları,
bir de kendisi..

...........

en büyük güneşi,en parlak yıldızları öptüm
en güzel denizde dans edercesine
bir yelken misali
en sessiz sahillere döndüm...
en pürüzsüz ayın ışığında
mavi yeşil topraklarımda
açtım tüm perdelerimi...
o martılar sarmış bedenlerin bekleyeni oldum...
bir ada oldum, Marmara denizinde
büyük bir ada, kalbi hala İstanbul'da!

her sabah vapura binerken ucretsiz 'gaste' dagıtıcıları neşeli bir şekilde 'gunaydın!!' diyerek uyku mahmurlugumu alıyorlar uzerımden.. dunku gastede okudum bunu ben.. buyuk adayı anlatan bir yazıydı,ve sonunda bu şiir vardı..
madam anjelıkanın salıncakları..

vapura binmek artık daha zevkli..
hem havalar ısınmaya basladı,pek tutarlı olmasa da.. idare eder diyelim..
hem de gaste var..
cay+pogaca=vapur sigara+gaste=huzur :))

Hiç yorum yok: