25 Mayıs 2007 Cuma

ruhlarımız bir...

yok yooookkk!

iim ben, cok iimmmmm...

her gecen gun daha da ii olucam, olucaz, inanıyorum..

cünkü biliorum ki herşey geçici.. bir sen varsın kalıcı...

aslında sen de gidici olabilirsin, istesen, istesem, istesek..

ama istemiyoruz, di mi?

hiç de istemicez..

biz mutluyuzzzzzzzzzz evet evet mutluyuzzz!

bakmayın suratımızın cogunlukla asık olduguna, ole degiliz biz..

iyiyiz biz..

mutluyuz..

sadece mutlu degilmişiz ya da mutlu olmamak için nedenlerimiz varmış gibi gorunmeye calısıyoruz, kendimizi kandırıyoruz, rol yapıyoruz..

iyiyiz biz aslında, cok iyiyiz, canım da ben de coook iyiyiz...



sacmalıyoruz ara sıra işte..

ama elimizdekilerin degerini anlayınca sacmaladıgımızı anlayıp sarılıyoruz birbirimize..

bak ne guzel canım,sarılıp unutyoruz sacmalıkları..

merak etme..

sonsuza kadar unutcaz bütün sacmalıkları..

çünkü kendimize yeni sacmalıklar bulucaz:)



seviyorum seni..

ekmegi tuza banıp yer gibi..

geceleyin ateşler içinde uyanarak, agzımı dayayıp musluga su içer gibi..........

:)))))))))))))))




3 yorum:

es dedi ki...

sanki benim için,bizim için yazmışsın.. ben yazsam bunu yazardım,okudum ona,o da böyle söyledi..
bizi yazmış dedi..
meger siz,bize ne kadar da benziyormuşsunuz.

aslında.. dedi ki...

bunun adı ne biliomusun margo, ask deil.. cunku askı anlamından cıkarıp yerlerde gezdiriyorlar asıgım diyen cogu..
bunun adının "kader" olduguna karar verdik biz..
biz birbirimizin kaderiyiz diye düşünüyoruz..
biz, biz istedigimiz için deil, kader bulusturdugu ve sıkı sıkıya bagladıgı için elimizde olmadan bi omru paylasmaya basladık..
ruh eşi diye bi olay olduguna da inanmazdım, ama artık inanıyorum...

es dedi ki...

ne güzel de yazmışsın,yalnız değiliz diyorum hep,değiliz işte..bende hep öyle derim ona...
ruh eşim o benim..bir olayda aynı yerde susup,cümleye aynı kelimeyle başlar ve durup birbirimize bakıp güleriz...