5 Kasım 2008 Çarşamba

oldu baska ???

genelde bunaldıgım zamanlarda yazı yazdıgımı farkettım.. Dogru ya zaten mutluyken blog basında degil havalarda oluyorum...
mutsuzluk da degil de aslında..
hmm..
nasıl desem şimdi..
sıkkınlık..yogunluk..
kamburumla kosmaya calısıyorum işte...
sevdim bak ben bu sozu.. valla ben buldum!! :)

ne diyodum.. heh kambur..
gencligimin baharında ben ordan oraya kosturmaya calısıorum.. tam dedim bu izin gunumde sunları sunları yapcam die, pat! Hosgeldin vize.........
neden geldiysen.. nıe bu kadar cabuk geldiysen... onu da anlamıs degilim hani....
nese bu seferlık affettim...
:)

müşterılerden de iyice sıkılmaya basladım...
ne bu ya?
kiminle konustuklarının farkında degiller galıba...
sigorta da satamadım fazla.. almıyo millet napım?
zaten yuzde seksenı 'ALLAH BU BANKANIN BELASINI VERSINNNNN LANNN!!' diyo...
nasıl dicem adama hadi kartını guvence altına alalım die..
sacma işler bunlar..
cv degeri yuksek olmasa var yaaa.....

hadi bakalım..
biraz bakarız belkı sınavlara he ne dersin?

-yok derim hacım...

ben de aynı fikirdeyim hacım...

rastgele....

Hiç yorum yok: