21 Şubat 2008 Perşembe

analiz...



Anlamakti zor olan ki kolaya kaçmak alinmakti herseye

ben Asli buldum, yasli kalbin pasli kör durumda ilaci oldum

Hep kiraci kaldim verilen her degerde hanci durdum

Yikilan her güvende yolcu düstüm,

üsüdüm yalnizlarda yildizimla karaya düstüm,

sanci buldum, yankilandi bin acimda her sesim ve analiz ettim.

kimsesizdi ruhum ki kimselerdi kimsesizler hilesizdi tüm görüntüler

ve herSeferde gerçegin bir payini buldum.

yorgun oldum, sorgum bitti, durdum baktim yagma etti tanri tüm ganimetleri

Riya rüyalar anlatildi geregi yoktu. martavalla avunan oldu

insanoglu, çukura gömdü arzularini,

tüm günahlariyla onure etti yalnızlar da garibe düştü.

ayak yürür, atar yürek, zaman çatar gömer kürek

ve her bilek düser yere okka yüzlüm yara bere,

korku bir tüfek ufak tefek, felekse avci

gözü pek,

analiz ettim, sen tek,

hep yek....

guzel ve anlamlı ve bi o kadar da benim için onemli bir sarkıdır...

bunu dinlememek de bence buyuk kayıptır..

Hiç yorum yok: